Évi tíz számmal, több mint 100 oldalon, prémium minőségben mutatkozik be tavasszal a Jamie Magazine magyar kiadása. A lap a Libri-Shopline (LS) Kiadói csoport gondozásában fog megjelenni március 25-én.
„Hónapok óta dolgozunk a lap londoni szerkesztőségével a magyar kiadás előkészítésén. Jamie könyvei eddig is a kiadói csoportunkban, a Park Kiadó gondozásában jelentek meg óriási sikerrel, így biztosak vagyunk benne, hogy a hazai piacon nagy lesz az érdeklődés a lap iránt.” − mondta Halmos Ádám, az LS Kiadói csoport ügyvezetője.
Jamie Oliver egyike a legnagyobb népszerűségnek örvendő szakácsoknak: fiatalon tett szert komoly hírnévre: szakácskönyveket jelentetett meg, étteremláncot épített fel, saját márkanevével forgalmaz konyhai és lakberendezési termékeket. 2008 decemberében jelentkezett első magazinjával, a Jamie Magazine-nal, amely eredetileg kéthavonta jelent meg Nagy-Britanniában, ma pedig havilapként adják ki és 12 országban kapható.
Andy Harris, a magazin nemzetközi főszerkesztője a szerződés budapesti aláírásakor kiemelte: „A magazin különböző kiadásai gyakran egymástól is átvesznek izgalmas anyagokat, így már nagyon várjuk, hogy a jövőben milyen magyar gasztronómiai érdekességek fognak eljutni a magazin német, orosz vagy például görög kiadásába. A szerkesztőségek mindenhol temérdek olvasói levelet is kapnak, és nagy örömünkre szolgál, hogy olyan egészséges ételeket mutathatunk be, melyeket nem tanult séfek, hanem átlagos olvasók készítenek el. Az egészséges ételek népszerűsítése a Jamie Magazin egyik legfontosabb küldetése.”
A nemzetközi kiadásokhoz hasonlóan a hazai lap a női és férfi olvasókhoz egyaránt szól majd. A Jamie Magazin főszerkesztője Hajós Szandra lesz, aki azt mondta: „A lapban a nemzetközi licencnek köszönhetően olvashatóak lesznek az eredeti Jamie-tartalmak, valamint helyet kapnak a hazánkban érezhető gasztroforradalom legizgalmasabb fejleményei."
(kreativ)